marți, 9 iunie 2009

O zi de mai...



va vine greu sa credeti dar am si eu in viata mea zile insorite, si cand zic asta, ma refer la acele zile cand unele lucruri merg asa de bine ,de toata ziua ti-o imbunatatesc si te fac sa te simti mult mai bine....
ei bine in acele zile ,parca toti care iti iasa in cale ti's mult mai dragi si ai face orice sa stai cat mai mult in preajma lor, sa te bucuri de prezenta lor....
intamplari care decurg de-alungul acelei zile le putem numi mai mult decat binecuvantate.... si esti tot timpul cu un zambet pe fata,un zambet pe care l'am putea numi "tamp" fara a ne fi teama ca am fi intelese gresit.... acel zambet ,care parca nu mai pleaca de pe fata ta...
nimic si nimeni nu ar putea sa iti strica buna dispozitie intr-o asemnea zi ... si daca ar incerca i-ar astepta, am putea spune ,multe si dureroase vorbe din partea ta...
cu toti avem nevoie de asemenea zile....zile care sa iti readuca buna dispozitie pe care toti din jur s'ar dori sa o ai..(ca de multe ori din cauza lor o pierzi asta nu conteaza) ....
ei vor sa fi vesela si senina...
ca o zi insorita de mai.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu